.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی 5 روز/ 70 کشته و مجروح در جاده های گیلان

فرمانده پليس راه گيلان گفت: در پنج روز تعطيلات اخير 50 فقره تصادف مهم منجر به فوت و جرح در استان رخ داده است كه در اين حوادث سه نفر كشته و 67 نفر مجروح شده‌اند.

غلامرضا سيري صبح امروز در جمع خبرنگاران دليل 20 درصد تصادفات را رانندگي در حالت خستگي و خواب‌آلودگي اعلام كرد و افزود: اين عامل منجر به واژگوني خودروها شده است.

وي مهم‌ترين علت وقوع حوادث مهم در اين ايام را عدم توجه كافي رانندگي به جلو و تخطي از سرعت مطمئنه عنوان كرد.

سيري با بيان اينكه در پنج روز تعطيلات اخير بالغ بر 120 هزار خودروي مسافر وارد گيلان شده است، افزود: اين امر سبب سنگيني ترافيك در بيشتر جاده‌هاي اصلي و فرعي استان شد كه با لطف پروردگار و با تدابير و تمهيدات ترافيكي اجرا شده از طرف فرماندهي انتظامي گيلان رانندگان كمترين مشكل ترافيكي را داشتند.

فرمانده پليس راه گيلان همكاري سازمان‌هاي امداد و نجات جاده‌اي، مسافران و مهمانان را در رفع مشكل و گره ترافيكي تاثيرگذار دانست و تصريح كرد: اگر آن تعداد اندك تصادفي كه رخ داد رانندگان به توصيه‌ها و هشدارهاي پليس توجه داشته و از عجله و شتاب دوري مي‌كردند، قطعاً اين ايام را با خوشي و خاطراتي شيرين مي‌گذراندند.

وي با قدرداني از همه هموطنان گيلاني، مسافران و مهمانان كه با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي ايام خوبي را رقم زدند، اظهار اميدواري كرد با تداوم قانون‌مداري و حفظ حقوق شهروندي به‌ويژه دقت و داشتن صبر و حوصله هنگام رانندگي و پرهيز از ارتكاب تخلف‌هاي حادثه‌ساز در روزهاي پاياني سال در كمال سلامت و ايمني به استقبال سال نو و نوروز 1389 خواهيم رفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.